onsdag 19 maj 2010


Kanske må berätta om helgen också kom jag på.
Spelningen på Marité var riktigt bra, var ett bra ös
på bandet och alla var fulla och glada. Det måste göras
om tycker jag, absolut! Efterfest i lugnvik, dock en slö
sådan. Men det var trevligt, fint sällskap osv.

Lördagen var ännu mer kanon, årets första riktiga
sommardag, solen stekte, och jag och Robin var bjuden
på middag hos Roos för att senare dra på 21-års fest
hos Gustav. Sjukt jävla trevligt och humöret var på topp!
Var hemma efter tre någon gång och käkade mandelkubb.

Början på denna veckan har dock inte varit lika givande.
Krossade hjärtan och svåra val. Har aldrig varit i en
liknande situation förut. Och jag vet fortfarande inte
riktigt vad jag ska ta mig till. Ska det va så svårt?

Nu blir det kaffe med grannen sen tar jag nog mig en
promenad runt söder tror jag. Kan funka trots vädret.

Dagens örongodis:
Petter, ADL - Rostig Kärlek

Inga kommentarer: