fredag 28 maj 2010


Sitter och dricker min tredje öl i min ensamhet framför
datorn och det är faktiskt helt okej. Jag mår rent ut
sagt gott just nu. Gud vad jag behöver vara för mig
själv känner jag. Även om jag innerst inne skulle vara
någon annanstans nu om jag kunde. Det är fel.

Vet att jag svamlade om premiere och ps förut men det
har faktiskt inte blivit av. Det räcker såhär. Spotify utan
avbrott pga ett mobilt bredband och en sovande hund
runt fötterna. Mysigt. John Blund ser jag inte skymten
av och jag får känslan av att dygnet kommer att vändas
till det sämre igen. Men det gör inget, när det väl gäller
kan jag ta mig upp ändå, det vet jag. Så carpe diem vafan.

Hade varit nice att sova i sin egen säng hemma i stan dock.
Men man kan väl inte få allt här i världen. Äh, hej.

Kvällens örongodis:
Joan Baez - Diamonds And Rust

Inga kommentarer: