lördag 29 maj 2010


Vitt vin, youtube och spotify. Det är vad min kväll bestått
av. Funkar, javisst. Men nu vill jag faktiskt hem. Ska jobba
tisdag, onsdag och fredag nästa vecka vad jag vet. Om
man har tur måndag, torsdag också. Pengar pengar.

Nu drar jag fram synthen strax tror jag. Är lite smått
uttråkad faktiskt. Men inte trött alls, så ingen idé att
lägga sig heller. Huffa. Drar en till runda runt sjön
imorron också, innan man drar sig in mot stan igen.
Så man känner att man gjort någon nytta den här
helgen, hehe. Närå, det har vart trevligt.

Eurovision är slut nu också. Kollade inte på det men
visste det var tre bidrag jag tyckte var helt okej.
Roligt att alla dom kom bland dom tre bästa.
Vilken bra kännare man är för musik, ey? Haha.
Aja, Tyskland var en värdig vinnare, låten är
skön och sätter sig på hjärnan, det är väl så
det ska vara. Nu får vi bara vänta på hur
skiten spelas sönder på RixFM framöver.

Av tiden jag vart hemma nu har jag hunnit med
att se två tranor, fyra rådjur och en räv på nära
håll. Rena Zoot! Vansinne! Pissväder på det, nice.
Nu ska jag plinka lite, adjö.

Nattens örongodis:
Kristian Anttila - Världens Snuskigaste Man

Inga kommentarer: