måndag 24 maj 2010

Jobb idag och imöra! Nice.
Har fått ihop bra med slantar denna
månad som kommer att droppa in när
man sitter på Peace and Love. Frågan
är om det är så bra att dom kommer
just då, haha. Aja, ska inte klaga.

Snart tar Rosen min studenten, dom
växer upp så fort, höhö. Synd man jobbar
till ett den dagen men man missar ju iaf
inte studentskivan hennes, det är nice.
Sen sparkar sommaren igång, och jag
hoppas att den kommer bli så bra som
den är planerad. Inget borde kunna gå
fel tycker man. Får väl se det då.

Till helgen far man hem till farsgubben.
Har inte varit där på någon månad så får
väl passa på nu då den sista helgen man
egentligen har tid. Ska bli skönt att ta det
lugnt framför min kära stationära dator
med bra flyt ett tag. Saknat den så!

Nu blir det HIMYM och sen film. Tjo.

Dagens örongodis:
Mew - Snow Brigade

2 kommentarer:

Jenny Sellsve sa...

Jag tar faktiskt också studenten!! :)

Cruxus sa...

Förlåt sötnos! Klart jag tänker på dig med <3