tisdag 1 februari 2011

Vilken sjuklig träningsvärk jag har idag, och jag vet inte riktigt varför. I magen, antagligen av allt stök igår då Jos fyllde 20, men förstår inte varför magen just. Och i käkarna för jag tuggade tuggummi för länge.. fyfan vad vek man är. Hade stora problem att käka en bulle på stan förut. Blev iaf en jacka rikare, något bra denna dag fört med sig iaf. Skrev även in mig i Östersund och det var ju verkligen på tiden då man bott här ett år nu. Blir Lärcentrum i veckan så jag kan plugga. Orkar inte jobba gratis till April, fyfan. Orkar inte jobba gratis alls. Man tycker att Arbetsförmedlingen borde ha någon slags morot för praktiken, men icke! Bättre att göra något vettigt av livet. Har för övrigt gått ur Facebook tillsammans med Therese, får se vad man sysselsätter sig med istället med all den tid som gått åt till att glo sönder den sidan. Kan slå vad om att jag kommer dyka upp där igen. Jävla fan. Nu blir det middag, dusch och 28 Days Later.
Jobb imorgon.







Dagens örongodis:
Prodigy - Colours

Inga kommentarer: