onsdag 2 februari 2011

Jag tänker ärligt säga att jag blir sjukt rastlös utan Facebook, haha. Att man kan bli så beroende av en sida övergår mitt förstånd. Imorse vid sju-tiden ringer Emelie från Göteborg och är alldeles till sig. Det visar sig att ens gamla idoler ska dyka upp på Metaltown i sommar. Och trots att jag (av vad jag sett på nätet) fått uppfattningen av att System of A Down är ett jävligt kasst liveband så skulle jag aldrig förlåta mig själv om jag missade dom. Så det är faktiskt ett måste. Alla artister är såklart inte klara än men av vad jag kunde se hittills så var det bara Korn som lockade utöver Soad. Men kan ju vara trevligt, man kanske skulle ta en roadtrip dit då i samband med festivalen. Ska ju få plats med Peace & Love i år igen också och allt vad det medför. Nåja, det löser sig.










Dagens örongodis:
The Dickies - Banana Splits

Inga kommentarer: