söndag 6 februari 2011


"Vi är nog inte kompatibla tyvärr!" Säger grannen då min brunstiga katt skriker och åmar sig vid hans fötter. Jag förstår allvarligt inte hur hon orkar. Kan ingen bara leverera en hankatt så hon blir nöjd någon gång. Idag är det sjukligt fint väder ute men det faktum att det är söndag gör det vilket som. Jag ser inte fram emot att jobba i veckan och måste ta tag i pluggandet nu. Jag är fortfarande osäker på om jag ska ta lån eller bidrag. Men har lovat mig själv att ett beslut måste tas innan veckans slut. Jenny fyller hela 20 år idag så blir väl en och annan tårtbit senare ikväll och födelsedagsfest på fredag. Grattis till henne. Köpte en pryl på Lidl idag också som ska sitta i toaringen och lukta mumma varje gång det spolas. Nice tyckte jag först men jag vet inte riktigt om jag gjort rätt, den ser ut att sitta så långt ut. Man vill ju inte riskera att bajsa på den liksom, ursäkta mig. Utöver det så har inte mycket inträffat i mitt liv. Det är lika enformigt som vanligt även om vissa dagar är bättre än andra. Det är verkligen dags för förändring känner jag, vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga. Och för första gången tänker jag erkänna att jag faktiskt är riktigt less på Östersund. Nu blir det matlagning och städning och senare konsol-mys med diverse spel. Over and out!







Dagens örongodis:
Lykke Li - Tonight

Inga kommentarer: