torsdag 4 mars 2010


Är tillbaka hemma i lägenheten nu. Fast kom iofs
tillbaka igår efter att jag och Mattis var på bio och
såg Alice in wonderland. Som för övrigt var awesome!
Är lite besviken på slutet men det andra vägde upp det
såpass mycket så det gör faktiskt ingenting. Trodde som
vanligt att Johnny Depp skulle vara den som presterade
bäst som i alla andra av Tim Burtons filmer. Men den här
gången måste jag nog säga att frugan hans Helena Bonham
Carter
var den som förtjänade mer creds isf. Hon gjorde
i stort sätt hela filmen faktiskt. Jag ger den 8 av 10, yes!

Kom nyss hem från teatern också, mommas elever har
just haft sin slutproduktion Flugornas Herre. Den var
helt okej. Den var säkert asbra tillochmed. Men jag har
aldrig kunnat leva mig in i en pjäs lika bra som en film
eller en bok, haha. Det är nog inget för mig helt enkelt.

Har inte fått jobba något i veckan heller. Hoppas på
en riktig dundervecka som förra månaden med jobb
varje dag. Hade suttit väldigt fint just nu. Längtar dock
till slutet av denna månad så jag får fara till Ikea och
köpa min tv-bänk. Mumma! Nu ska jag lägga mig och
fortsätta läsa Twilight (igen). Godnatt och peace off!

Kvällens örongodis:
Black Rebel Motorcycle Club - Done All Wrong

2 kommentarer:

Åskar sa...

Oj, både en film och en teaterpjäs på en vecka? Inte illa du! ;) BADANKA!

Cruxus sa...

Ja, jävlar vad jag ligger i, höhö ;)