tisdag 16 mars 2010


Jag borde sova men är inte trött. Inte bra, måste vända
rätt på dygnet. Fast vad är det för mening när jag ändå
inte kommer få jobba... peppar peppar, nu lär dom ringa
imorron bara för att jag är uppe just nu. Min vanliga otur
skulle ju det vara dårå. Har hängt på youtube en massa
hela kvällen, ägde Oskar i lite betapet och nött TLI.

Helt okej, mår mycket bättre nu. Har världens sug att
pilla med ps också, men har inga bra bilder att pilla med.
Har lovat mig själv att inte skriva mer än ett inlägg om
dagen men nån gång ibland är väl okej, eller? Även om
jag inte har det minsta vettiga saker att komma med.
Nu drar jag nog fram pennan och tar itu med en uppgift
bror min gav mig igår. Ska försöka fixa en affisch åt bandet
hans. Eller, ska fixa motivet till affischen snarare. Kan ju
va kul! Önska mig lycka till, blir det nå bra kommer det
nog upp här senare. Varfan är pennvässaren? Aja, hej.

Nattens örongodis:
Iron Maiden - Dance Of Death

2 kommentarer:

Oskar sa...

Ja man vart ju faktiskt sönder-ägd i betapet.. Jag har väl andra egenskaper att vara bra på, hoppas jag.. haha.

Bra att du tittar framåt hellre än bak i tiden, och att satsa på en begagnad PSP lät ju som en bra idé! Önskar dig lycka till med att hitta en till plats att jobba på!!!

Cruxus sa...

Pff, som vaddå? ;D
Näärå, det vet jag att du har.

Japp, blir nog bra det här :)