måndag 1 mars 2010


Gud vilken fin dag. Är ordentligt förkyld men det
gör faktiskt ingenting just nu. I fredags festade jag
till det lite med Emma och gänget, sen kom Mathias
i lördags och mös med mig tills idag. Jag snålåkte med
honom mot Bräcke och hoppade av hos papi. Jag hade
nästan glömt hur underbart det är utan dångel, haha.

Nu kan jag bunkra upp med massa film, ladda upp bilder
bdb utan problem och bara njuta helt enkelt. Är ganska
trött dock. Som sagt, är ganska sjuk. Hoppas verkligen inte
att dom ringer och vill att jag ska jobba imorron bara, blir
ganska stressigt då i och med att jag är 7 mil därifrån.

Suck. Nu är det bara 8 dagar kvar tills FFXIII kommer ut
också. Och jag har verkligen inte råd att köpa det. Sen kan
jag nog inte spela det förän jag köpt en ny tv ändå så. Tänker
inte förstöra upplevelsen med en tv som zoomar in så pass
mycket att man inte ser allt osv. Sjukt störigt. Men det ligger
långt fram i schemat tyvärr. Bit ihop. Den som väntar på nåt
gott
... äh, vem försöker jag lura. Väntar alltid för länge.

Kvällens örongodis:
Chris Brown - Forever

Inga kommentarer: