lördag 27 mars 2010


Onödig fylla igår, haha. Det fula är att jag hade trevligt
i min ensamhet framför datorn. Blir nya tag ikväll dock.
Far in till stan om ett tag, sen ska jag koka ihop nåt
roligt att ge till Robin som fyller år idag också. Vet
dock inte vad, hm. Grattis på honom iaf! Bjuden på
ferre hos Pia även och jag vet inte riktigt hur jag ska
göra. Kanske kan man vara flexibel nog att vara på två
ställen under samma kväll, inte omöjligt, nej.

Jag har inte fått ersättningen än och det stör mig något
otroligt, må ju betala hyran snart va ända in i eslöv!
Jävla försäkringskassan, vill spy på dom, usch!

Dagens örongodis:
The Bloody Beetroots, The Cool Kids - Awesome

3 kommentarer:

MLi sa...

hahahaha, satt du full och ensam framför datorn? XD Du vet allt hur man festar till det en fredagskväll! ^^

Cruxus sa...

Ja, det gjorde jag, det var sjukt nice! XD Haha!

Orb sa...

Thanks!