torsdag 25 mars 2010


Ooh, så var dagen snart slut. Och fredagen som
jag väntat på anländer. Ska shoppa loss på Ikea
imorron, ska även köpa FFXIII och betala hyran.
Underbart! Far in till lägenheten igen på lördag eller
söndag. Synd dock att inte pappa kan köra in mina
möbler förän efter påsk nån gång dock. Men men..
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!
Praktik igen troligtvis också, på Mosippan! Nice.
Och inte nog med det så har jag snart en PSP Slim
Ice Silver i min ägo, hoppas bara jag hinner få den
innan jag drar till Boden. Blir ju galen annars.

Mina visdomständer har börjat spöka också.
Jävla påhitt, så himla onödigt, vad ska man
med sånt skit till? Aja, bara att bita ihop, höhö.
Nu må jag lägga mig, ska upp 07:00 imöra.

Kvällens örongodis:
Finger Eleven - Change The World

2 kommentarer:

MLi sa...

"det är bara att bita ihop" hahahaha, du är så dålig! :D

Cruxus sa...

Hahaha, jag veeet! XD *fail*