tisdag 2 mars 2010


Jag vart riktigt pepp på en lång promenad imorse när
solen stack mig i ögonen. Men när jag gick ut för att ta
ett soligt foto ångrade jag mig när det blåste så frenetiskt.
Synd, alltid är det nåt. Osis att jag inte tog med mig mina
täckbyxor hit till pappa, då hade jag kunnat gå ändå.
Men det känns ju som att det börjar vända sakta men
säkert nu iaf. Jag kan knappt vänta till våren.

Nu ska jag äta frukost, sent jag vet. Men har inte orkat
ta tag i den biten ännu. Rostat bröd med ost och
marmelad. Gud vad gott. Sen ska jag och pappa se på film.
The Lovely Bones, en film baserad på boken Flickan från
Ovan
om ni läst den. Jag gillade boken, så ska bli spännande
att se vad filmen har att erbjuda. Nu blir det kaffe plus frulle.

Dagens örongodis:
Grizzly Bear - Slow Life

Inga kommentarer: