söndag 3 oktober 2010


66 stycken dreads har man i skallen nu. Vi har gissat på att det kommer att vara strax över 80 innan det är klart. Så har vi tur är skiten över imorgon. Hade jag vetat att det skulle göra såhär ont så hade jag nog inte gjort det, haha. Jag är ju väldigt hår öm också så. Men blir nog bra tror jag.

Imorse vaknade man och var helt död efter att ha varit uppe till femsnåret. EL vaknade innan mig och fick lov att se på Fanboys medans jag sov vidare, sen bar det av ner till Willys. Vid tvåsnåret kom Johan tillbaka och vi satte genast igång med virkandet igen medans vi kikade på Sagan om Ringen och Paulie. Helt okej söndag även om jag nyss fick världens konstigaste vredesutbrott i telefon och slog mitt finger på köpet, haha. Nu fyller jag på mysmappen på Spotify och gör mig redo för en massa bokläsande tills mina ögonlock slår igen. Återkommer när dreadsen är klara. Over and out!







Kvällens örongodis:
Howard Shore - Days of The Ring

Inga kommentarer: