tisdag 19 oktober 2010


Ja, hallå där. Som ni säkert redan läst i Robins senaste inlägg så har jag inte haft tillgång till ett funktionellt tangentbord då man klantig som man är spillde en kopp över det med blandningen av kaffe, vatten och fimp. Några tangenter har börjat fungera igen men använder mig bara av en on-sceen keyboard för tillfället, och det pallar man inte skriva ett helt blogginlägg med hjälp av tyvärr. Är dock hos far min nu och tar med mig stationära tillbaka till stan på fredag, hur det går får vi ju se, må nog ta med mig en skärm också då jag inte har en top-notch tv som klarar av datorn.

Kan meddela att jag nog inte hade skrivit så mycket överhuvudtaget ändå då det varit fullt upp både fysiskt och psykiskt trots att jag inte jobbat ett dugg sen jag var hem till skogen sist. Men jag behövde bara en vecka att bearbeta det värsta och nu är man tillbaka igen. Trots att jag varit med om den mest fruktansvärda dagen i mitt liv så vägrar jag sitta och tycka synd om mig själv! Biter hellre ihop och blir förbannad än att sitta och lipa över något som inte går att få ogjort. Är inte dum nog att gå in i detaljer här på bloggen så ni som vet, ni vet. Jag mår iaf bra nu.

Har lite panik över att min jobbgaranti går ut i januari, jag måste se till att få jobba mer för att kunna gå med i en a-kassa så det inte slutar med att man måste flytta hit igen. Starta om från noll, vet inte hur jag skulle klara av det faktiskt. Ska börja med att få tummen ur och skriva in mig i stan så jag kan söka bostadsbidrag osv. Börjar bli på tok för lat. Återkommer ikväll, det slog mig precis att jag inte käkat idag. Adjö!







Dagens örongodis:
Vincent - Bow Winder Square

Inga kommentarer: