tisdag 26 oktober 2010

Mitt internet la av i 24 timmar och fick precis till det igen. Det är ju helt sjuk hur rastlös man blir utan msn, facebook osv. Även om man aldrig gör något vettigt online ändå. Och ensamheten, det är läskigt. Jag borde avvänja mig helt från internet så jag hittar på något mer givande att göra med all dö tid om dagarna.

Sitter och kompletterar mitt CV för tillfället, var på möte på AF idag och det är nya tag med nya praktikplatser nu. Jag är riktigt pepp inför detta då det faktiskt är en hel del av dessa platser som resulterar i jobb senare. Hittade massvis av saker som verkade intressant. När man trodde allt skulle skita sig sakta men säkert och att man skulle bli tvungen att få flytta hem igen så ramlar lösningen praktiskt taget ner i knät på en. Så skönt att man kan pausa jobbgarantin och hålla på med detta så man har några månader kvar på den sen om det nu skulle skita sig. Och framför allt så ska det bli så skönt med en rutin, inget jävla till och från.

Nog om tråkiga nyheter om mig själv, nu ska jag kirra kaffe, röka och avnjuta Spotify som jag inte fått göra på ett dygn. Mitt hår luktar för övrigt kanel, mumma. Vi hörs.







Kvällens örongodis:
Multicyde - Not For The Dough

Inga kommentarer: