torsdag 7 oktober 2010

Det är väl inte så svårt att lista ut vem som fixat med designen på min blogg, hehe. Är iaf sjukt nöjd och tacksam, tack till Orb (illustreraddjavulskap.se) som gick att muta till detta. Är dock tjurig över att jag inte kan hitta den rätta last.fm widgeten som försvann någonstans. Men är väl på tiden det blir nytt och fräscht här kanske.

Har packat det mesta så jag slipper göra det imorgon. Bränt ut en massa film att leva på hemma i stan ett tag plus musik till bussresan. Har för övrigt kokat ihop två nya playlists på Spotify under tiden jag vart hemma hos farsgubben. För dig som gillar J-Rock/J-Pop finns det nu en massa japanska artister ute. Har letat till och från sedan jag skaffade Spotify och nu äntligen börjar det likna något. Och för dig som diggar spel OSTs och OPs & EDs till diverse Animeserier kan ju också ta en titt nedan.

Cruxus - J-Pop/J-Rock
Cruxus - Anime/Game







Dagens örongodis:
Nobuo Uematsu - Ronfaure

2 kommentarer:

Orb sa...

Bra att du är nöjd i alla fall!

Cruxus sa...

Absolut! Tack!