tisdag 19 oktober 2010

Lite dött från min sida på senaste.
Jag tänker skylla på att jag haft så groteskt mycket att göra, vilket är sant.
Nu har jag dock hostat sönder ett revben och sitter strandsatt hemma i Kall och tänker därför passa på att ge ett hett filmtips.
Here goes:

Inception: Sjukt jävla bra film med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Jag personligen är emot att avslöja vad filmen handlar om eftersom jag tycker att det förstör en del av filmupplevelsen, så jag tänker därför bara berätta lite kort om vad jag tyckte. Jag såg den här filmen på bio och blev mer än positivt överraskad. Det är en psykologisk film som är väldigt välgjord. Det enda minuset jag kan hitta är egentligen att den möjligtvis var lite för långdragen och seg på sina ställen, men storyn och det goda skådespeleriet vägde helt klart upp det. Jag gick från biografen helnöjd och med känslan av att det var värt pengarna. Det är en känsla jag sällan har efter att ha gått på bio då jag är relativt kräsen när det kommer till film.
Med andra ord: Se Incepion! Det är en filmupplevelse värdig var enda krona.











Kvällens örongodis:

Inga kommentarer: