torsdag 21 oktober 2010


Jag planerar att skicka iväg min portfolio med farsgubben när han skjutsar in mig till stan imorgon, så att han på jobbet sen kan scanna in allt. Vill gärna kunna visa upp mer på nätet i bättre kvalité än ovan. För jag anser att jag visar upp på tok för lite av min kreativa sida här. Jag vet att jag mest tecknar något tråkigt som manga, och att jag till 99% använder mig utav blyerts. Men jag ska bättre mig, det är bara motivationen det är fel på, det är allt. Har man gått Bild & Form ska man fan i mig ha mer att komma med än vad jag har. Har faktiskt suttit och spånat på idéer om kvällarna, och jag tror det kan bli bra. Det involverar ett hus med fötter iaf, haha! Vi får väl se.








Dagens örongodis:
Silent Hill 2 OST - Theme of Loura (Reprise)

3 kommentarer:

Feggzy sa...

ohh de ser riktigt bra ut :D ja vill gärna se mer

Cruxus sa...

Kul att höra :) Ska försöka få upp mer så småningom.

Orb sa...

Nej det känns inte som ett krav då vem som helst tar sig in på Bild och form ändå, så tycker jag inte det gav mycket lärdom direkt, inte mig i alla fall.