söndag 26 september 2010

Har blivit väldigt spontan i veckan. Har jobbat och haft saker att göra mest hela tiden, ändå fann jag tid till att besöka EmilEvil BodyMod och pierca naveln trots att jag egentligen inte hade råd, och sen slog man till med en brakmiddag till vännerna på fredagkvällen som resulterade i lugna men sjukt trevliga festligheter in på natten. Och idag vart det bestämt att man provar på dreadstrenden imorgon också. Ska bli spännande, har varit lite sugen sen jag hade synthétdreads för något år sedan. Det såg ju rätt okej ut då så riktiga borde ju vara ännu bättre. Det enda minus är ju sen om man lessnar, ska man då behöva bli korthårig? Tanken är skrämmande, men man lever ju bara en gång. Och varje gång jag tänkt i den banan så har jag aldrig ångrat mig. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Idag har jag städat och diskat igen. Känns så skönt att hålla efter med en gång istället för att samla på sig skit och damm. Får dock lite mer hjälp med det nu när man får en inneboende ett tag. Hur länge återstår att se, det ska fungera till att börja med. Diana och hennes Atlas ska bli mina sambos nu är det tänkt. Kommer bli sjukt trevligt. Hoppas bara det funkar med hundstycket då jag har en enstöring till katt här.

Ska börja läsa massa böcker igen har jag bestämt, bästa sömnpillret och sjukt mysigt när man har som tråkigast. Så kommer nog hamna en del boktips här framöver. Vet ännu inte om jag kommer att få jobba något till veckan men håller tummarna för det. En lika lyckad vecka som denna vore väl inte allt för mycket begärt eller? Men just imorgon får dom helst skippa att ringa mig, då jag har detta dreadsprojekt inbokat och Diana på ingång. Nu slår jag upp boken och försvinner ett tag. På återseende.







Kvällens örongodis:
Industri Royal - Location Location Location

Inga kommentarer: