torsdag 2 september 2010

Kom precis hem till Lugnvik igen efter ett sjukt
onödigt möte på AF. Jag är inte intresserad av
varken turism eller försäljning så det var ju en
timme i livet man aldrig får tillbaka där. Passade
på att posta ett brev också som skulle vart postat
för över en månad sen. Duktig man är. Insåg idag
också att jag är fattig igen. En månad utan lön och
allt rasar. Dagen går under depression och ångest.
Nu nalkas det kaffe och lite pillande med pennan tror
jag. Brukar kunna bli bra när man mår som jag gör nu.


Jocke fyllde för övrigt 30 år igår, så det bjöds på tårta
och det bästa sällskapet såklart. Jag la ner tre timmar
av min oh så viktiga fritid på en tavla till honom. Då han
är ett fan av Bioshock så fick det bli en utifrån det spelet.
Jag vart riktigt nöjd själv och varm om hjärtat då han
visade sin uppskattning. På fredag blir det nog ett
gemytligt 30 års kalas för honom också, vi ses där.







Dagens örongodis:
Jay Reatard - Turning Blue

Inga kommentarer: