söndag 12 september 2010


Redan igår efter fredagens bravader höll jag på att få
panik för att jag inte kunde ta mig ifrån stan. Men fick
helt enkelt lov att bita ihop till idag, och här är jag nu.
Hemma i skogen, har inte varit här sen påsk tror jag.
Är glad att jag åkte hit iaf, känner att jag behövde det.
Har suttit i flera timmar nu med photoshop CS5 och
pillat med olika naturbilder osv. Får förhoppningsvis
låna en systemkamera i veckan också så då blir det
till att fota en massa. Ska bli skönt. Att göra annat.

Far min har även gjort om rummet här bredvid till
ett vardagsrum, vilket var mitt gamla rum en gång
i tiden. Så ska ladda upp med en massa film nu strax
och krypa ner i hörnsoffan med vovven. Lugn och ro.
Har även skissat lite idag, min lilla verklighetsflykt
har börjar riktigt bra må jag säga. Man kanske rent
ut sagt är på topp när man återvänder hem igen.

Aja, har som vanligt inget vettigt att komma med,
men lär ju bli en del bloggande denna veckan iaf.
Brukar som bli det när man är här, haha. Fint.
Nu ska jag röka ännu en snuskig Goldfield och
sedan fylla tillbringaren med vatten. Kalas.
Natten är min for the taking. Ciao!







Kvällens örongodis:
The Coral - Pass It On

Inga kommentarer: