torsdag 16 september 2010

Hej igen!
Jag tänkte berätta för er att jag idag har börjat med ett nytt pärlplatteprojekt.
Efter flera dagars letande av motiv har jag äntligen hittat ett! Går dock inte avgöra vad det är än eftersom jag inte haft tid att pärla mer. Istället får ni vänta tills jag kommit lite längre då jag självklart kommer uppdatera er med en ny bild. Förhoppningsvis har jag kommit så långt nästa vecka att jag kan visa er då.

emelienorin.wordpress.com






Kvällens örongodis:
Chris Montez – Let's Dance

3 kommentarer:

Cruxus sa...

Spännande! Kommer den att vara till salu sen? Skulle vara nice med en pärlad tavla på väggen faktiskt. Då jag har en av Roos och en av Orb. Kul med lite Mli på väggen med!

Emelie Norin sa...

Mycket möjligt att den kommer vara, men den är nog inte riktigt din stil så nästa tavla jag gör kan du få istället. Då kan du bestämma motiv själv med så länge det är i svartvitt! :)

Cruxus sa...

Låter riktigt bra! Då ska jag klura på ett motiv tills nästa tavla då! :)