onsdag 15 september 2010

Ikväll far jag hem till stan igen. Känns både bra och dåligt, särskilt när man storbråkat med far sin hela dagen. Han ger mig the silent-treatment just nu och lär väl göra det tills jag far. Missade ett 9-timmars jobbpass också. Ligger en dov ångest i luften idag bara därför. Men får väl vara glad att jag har jobb tisdag och måndag iallafall, även om det är en klen tröst. Aja, nog med tråk nu, är iallafall tillbaka i ÖSD redan ikväll, tidigare än vad jag tänkt mig.

Det här med gästandet har ju börjat riktigt bra, tycker jag iallafall. Även om det bara är presentationer än så länge, men jag tror det kan bli riktigt kalas framöver då jag vet att var och en av mina gästare har mycket att erbjuda. Missa inte att gå in på deras egna bloggar också om ni tycker att det dom delar med sig av här faller er i smaken. Bara att ge deras bilder till höger en liten klick och ni är där i ett naffs. Adresserna lyder:

emelienorin.wordpress.com
illustreraddjavulskap.se
jennysellsve.blogg.se

Glöm inte att skrolla ner och kolla in deras personliga presentationer.
Nu blir det till att packa och göra sig klar inför resan till stan. Tjo!







Dagens örongodis:
The Wannadies - Big Fan

Inga kommentarer: