måndag 13 september 2010

Solen skiner men det känns inte bra. Det känns mer
som att den hånler åt mig. Inte okej. Idag blir det
till att tvätta, duscha och ställa allt till rätta. Sen en
lång promenad runt sjön med vovven. Ska bara
fylla mobilen med lite ny musik först. Mitt mål
idag är att känna när jag går och lägger mig att
detta varit en bra dag. Åker antagligen hem igen
redan på onsdag då jag får gratis skjuts. Som det
känns nu borde jag stanna någon dag längre än
så men vad gör man. Hann inte med att städa hela
lägenheten innan jag drog heller så får väl fokusera
tankarna på det när jag kommer hem istället.



Då jag är ett fan av instrumental musik satte jag
mig imorse och tankade lite album från en utav
världens bästa sidor, OCRemix.org. För dig som
är spelintresserad, eller intresserad av spelsoundtracks
osv är det här en sida i din smak. Finns så mycket underbar
musik. En personlig favorit är NoppZ. Kolla in vettja! Nu blir
det kaffe och sen en långdusch. Återkommer i tristessen. Hej.







Dagens örongodis:
NoppZ - Millenial Mountain (Chrono Trigger)

Inga kommentarer: