tisdag 14 september 2010


Hej hej, Jenny heter jag och har fått den stora äran att gästblogga här hos Nina.
Det jag gillar mest med den här idén är att vi som gästbloggar har fått olika "ansvarsområden", det påminner lite om SSU faktiskt. Haha
Där delar vi ut ansvarsområden till precis allt! Till exempel så har jag haft ansvarsområden som "Myggansvarig" och "Marschallansvarig", mycket viktiga och hedersfulla poster om jag får säga det själv.

Men jag tänkte dra en liten snabb presentation, så ni har en liten aning om vem jag är och vad jag kommer att skriva om.
Mitt namn är som tidigare nämnt Jenny. Jag är politiskt aktiv i ungdomsförbundet SSU, socialdemokraternas ungdomsförbund och kommer skriva väldigt mycket om just det, i alla fall nu fram till valet den 19 September.
Jag kommer även skriva en del om matlagning och film då det är två stora intressen i mitt liv. MEN! Det första jag vill förmedla här i mitt premiärinlägg hos Nina är....*trumvirvel*
Hur viktigt det är att alla ni som läser det här går och röstar! Det spelar ingen roll om du inte har någon som helst koll på politik eller om du inte tycker om något av partierna. Rösta blankt i så fall, så har du i alla fall visat ditt missnöje. Sen att jag såklart vill att du främst röstar på socialdemokraterna är en annan femma, alla håller inte med mig. Det absolut viktigaste är helt enkelt att alla går och röstar!

Så, det var allt från mig den här gången.

jennysellsve.blogg.se





1 kommentar:

Cruxus sa...

Hahaha! Skönt man redan röstat och har det ur världen iaf. Välkommen Jenny :)