söndag 5 september 2010

Jag vet inte om det är söndagsångesten eller
om det är höstdepressionen som smyger sig på.
Men den här dagen har varit riktigt tung. Har
verkligen funderat och insett nu att jag måste
ta mig i kragen lite. Styra upp min vardag. Jag
är trött på att leva enbart för helgerna. Det finns
faktiskt annat här i livet och är på tiden jag gör
något av det. Inatt har jag bestämt mig för att
diska, vilket kommer ta minst en timme, säkert
två. Och imorgon blir det storstädning. Sen tar
jag allt mitt pick och pack och flyttar hem igen.
Sen tror jag att jag flyr från Östersund en vecka.
Just nu känns det som att det behövs, men som
sagt, kanske bara är höstdepressionen. Får se.







Kvällens örongodis:
James Horner - Becoming One of "The Pople"

2 kommentarer:

Roos sa...

jag blir också opepp på hösten!
:( men Den här vintern kommer gå snabbt. Det är sommar om ca 8 mån igen ;) puss <3

Cruxus sa...

Haha, önskar jag kunde vara lika positiv ;D puss <3